Suggesties en klachten
Help ons onze dienstverlening te verbeteren
SUGGESTIES EN FEEDBACK ZIJN ALTIJD WELKOM
Vanzelfsprekend streven wij het hoogste niveau van zorg na. Heeft u desondanks toch een vervelende ervaring, bent u niet geheel tevreden over (een aspect van) uw behandeling of heeft u ideeën over hoe wij u nog beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten! Wij staan open voor feedback en horen graag waar u verbeterpunten ziet.
NIET TEVREDEN?
Wij vinden het belangrijk dat onze patiënten en bezoekers tevreden zijn over hun behandeling en zich door ons gehoord voelen. Het hele team van ZBC Multicare werkt met veel passie en enthousiasme en wij proberen zo zorgvuldig mogelijk te zijn in ons werk. Heeft u desondanks toch een vervelende ervaring gehad of bent u niet geheel tevreden over (een aspect van) uw behandeling, dan horen wij dit graag zodat we samen met u naar een passende oplossing kunnen zoeken en onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Stap 1: Direct contact met de zorgverlener
Bij ZBC Multicare geloven we in het belang van directe communicatie. Als u ontevreden bent over een aspect van onze dienstverlening, moedigen we u aan om dit eerst te bespreken met de betrokken zorgverlener. Vaak kan een open gesprek eventuele misverstanden verhelderen en snel een oplossing bieden.
Stap 2: Formele klacht indienen
Lukt het niet om samen met ons of met uw behandelaar een oplossing te vinden? Dan kunt u een officiële klacht indienen bij onze klachtenfunctionaris. Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk en met aandacht behandeld. Dit kan op de volgende manieren:
- Online: Vul het klachtenformulier in op deze pagina.
- E-mail: Stuur uw klacht naar [email protected].
- Post: Verstuur uw klacht naar:
ZBC Multicare
t.a.v. de klachtenfunctionaris
Postbus 161
3870 CD HOEVELAKEN
Behandeling van uw klacht Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen vijf werkdagen een ontvangsbevestiging. De klachtenfunctionaris, die onafhankelijk en onpartijdig is, zal samen met u naar een passende oplossing zoeken. U wordt tijdens dit proces geïnformeerd over de voortgang van uw klacht.
Stap 3: Geschillencommissie
Als u en de klachtenfunctionaris er niet uitkomen, kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie ZKN, waar ZBC Multicare bij is aangesloten. Deze onafhankelijke commissie kan een definitieve uitspraak doen.