Suggesties en klachten
Help ons onze dienstverlening te verbeteren
SUGGESTIES EN FEEDBACK ZIJN ALTIJD WELKOM
Vanzelfsprekend streven wij het hoogste niveau van zorg na. Heeft u desondanks toch een vervelende ervaring, bent u niet geheel tevreden over (een aspect van) uw behandeling of heeft u ideeën over hoe wij u nog beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten! Wij staan open voor feedback en horen graag waar u verbeterpunten ziet.
NIET TEVREDEN?
Wij vinden het belangrijk dat onze patiënten en bezoekers tevreden zijn over hun behandeling en zich door ons gehoord voelen. Het hele team van ZBC Multicare werkt met veel passie en enthousiasme en wij proberen zo zorgvuldig mogelijk te zijn in ons werk. Heeft u desondanks toch een vervelende ervaring gehad of bent u niet geheel tevreden over (een aspect van) uw behandeling, dan horen wij dit graag zodat we samen met u naar een passende oplossing kunnen zoeken en onze dienstverlening kunnen verbeteren.
GA EERST IN GESPREK
Een persoonlijk gesprek kan veel oplossen en voorkomen. Blijft niet rondlopen met onvrede, maar neem contact met ons op! Wij staan altijd open voor een gesprek en kijken graag samen met u wat er precies aan de hand is en hoe het probleem opgelost kan worden.
KOMT U ER SAMEN NIET UIT?
Lukt het niet om samen met ons of met uw behandelaar een oplossing te vinden, dan kunt u een officiële klacht indienen bij onze klachtenfunctionaris. Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk en met aandacht behandeld.
U kunt uw klacht per e-mail richten aan [email protected] of per post versturen naar:
ZBC Multicare
t.a.v. de klachtenfunctionaris
Postbus 161, 3870 CD HOEVELAKEN