Heeft u een klacht?

 

Vanzelfsprekend streven wij de het hoogste niveau van zorg na. Niettemin kan het voorkomen dat u ontevreden bent over een behandeling. In dat geval vragen wij u om dit kenbaar te maken tegenover de behandelaars. Wij staan open voor kritiek en leren altijd graag van u hoe het beter zou kunnen. 

 

U kunt uw klacht door middel van het onderstaande formulier kenbaar maken. Deze wordt dan direct aan de klachtencommissie doorgestuurd. Mocht u liever per post communiceren, dan mag u uw klacht richten aan:

 

ZBC Multicare

t.a.v. de klachtencommissie

Postbus 161

3870 CD HOEVELAKEN

 

In alle gevallen wordt uw klacht volledig vertrouwelijk behandeld. Voor een goede behandeling van uw klacht, alsook om ons in staat stellen om zo veel mogelijk van uw opmerkingen te leren, willen wij u vragen om uw ervaring zo uitvoerig mogelijk op te schrijven. Wanneer bent u behandeld, door welke behandelaar, hoe zijn de eerdere behandelingen verlopen. Maar ook welk aspect van de behandeling naar uw mening beter kon. Daarnaast kunt u aangeven of u uw bezwaren aan de behandelaar kenbaar heeft gemaakt en hoe ging deze daarmee om ging en of u tevreden bent over de afhandeling. Alle andere gegevens en omstandigheden die naar u mening kunnen bijdragen aan een beter begrip van de situatie kunt u in uw bericht verwerken. 

 

Klachten

  • Beschrijf hierboven uw klacht zo goed mogelijk.
  • Vul a.u.b. uw e-mail adres in zodat de commissie contact met u kan opnemen.
  • Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: mochtunogafbeeldingenofanderedocumentenwillenbijvoegen, dandezehiertoevoegen.