Klanttevredenheid, suggesties & klachten

Vanzelfsprekend streven wij het hoogste niveau van zorg na. Heeft u desondanks toch een vervelende ervaring, bent u niet geheel tevreden over een (aspect van) uw behandeling of heeft u ideeën over hoe wij u nog beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten! Wij staan open voor feedback en horen graag waar u verbeterpunten ziet.

  • Beschrijf hieronder uw opmerking, klacht of suggestie zo duidelijk mogelijk.
  • Indien gewenst kunt u hier afbeeldingen of documenten toevoegen ter verduidelijking.
    Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: jpg, jpeg, png, pdf.

 

Officiële klacht indienen

Wanneer het u niet lukt om samen met ons of met uw behandelaar een oplossing te vinden, kunt u een officiële klacht indienen bij onze klachtenfunctionaris. Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk en met aandacht behandeld. U kunt uw klacht per e-mail richten aan klachtenfunctionaris@zbcmulticare.nl of per post versturen naar:

 

ZBC Multicare

t.a.v. de klachtenfunctionaris

Postbus 161

3870 CD  HOEVELAKEN